Wedstrijdverslag 27 oktober

Netersel laat punten achter bij zéér fel De Bocht ’80!

Gedreven door koppositie samen met Pusphaira treden de Wit Blauwe aan tegen de Bocht.

Na 5 minuten was het al duidelijk dat de Bocht vandaag niets kado gingen doen, met een bal voorlangs en een bal op de paal waren de elf uit Oirschot zeer dichtbij de voorsprong.

In de 35e minuut prikt Joost vd Bisen toch de 0-1 binnen voor Netersel na een duel van Niels Daniels met de keeper van de Bocht valt hij voor de voeten van Joost die er vervolgens wel raad mee weet.

Scheidsrechter van dienst rekt de eerste helft op tot 51 minuten en dit blijkt voor de Bocht precies voldoende tijd om de stand gelijk te trekken. Het tweede bedrijf laat zien dat de koploper het  moeilijk heeft met de voetbaltaal van de Oirschotse formatie en haar begeleiding. Thuisploeg is feller en komt hiermee overigens verdiend op voorsprong.  VV Netersel herpakt zich en laat het laatste half uur de Bocht terug uit lopen met de inbreng van Roel Michiels op het middenveld.

Netersel drukt door maar kan niet tot score komen. Eindresultaat de Bocht 3 punten, Netersel met lege handen naar huis.

Voor Netersel wijze les geleerd, voor volgende week Pusphaira op sportpark de Groesbocht.

Foto’s van de wedstrijd:

De Bocht - Netersel
« van 55 »

Start een gesprek

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.